Isnin, 3 November 2014

RindUkAn diA...

 
 
lama sudah tak menjenguk diariku di sini.. 2 tahun agknyerr,. apa khabar sayangku??? hahaha....geli pulak bile aq pggil kau ni syg... ad x rase cm nk ketawa terguling-guling kt lantai kolej kediaman sutera indah ni smpai org gilerr agknye bdk sorg tu...?? hahaha...
eh... lupa lak nk bg tw...skrg ni aq da smbung blajr tw,., kt salah satu universiti terjemuka,.USIM namanya..sbuah IPTA.,.p0wer x?? (poyo je lebeh minah ni)
syukur kpd Ilahi kerana mmbenarkn untuk aq mrasai dunia di universiti ni..alhamdulillah,, mula2 berada di sini agak kelam kabut jugak la...yela, dpt tawaran hr isnin, hr rabu kne daftar,,,x ke gilerr nme dy,,,ngn hr slase lak cuti umum..hmmm...cm nk t'cabut je jntung ni uruskn mcm2..

ok,, ckup smpai situ je muqadimah aq hr  ni..,sbenarnya citer aq hr ni pasal dia...nak taw sape dia tu???? hmmm.dia ialah sahabt karib aq semase sek men dahulu...
 
"alaaaa ne'ah, kali ni jer aq bg ko can dpt no.1, tgk la nnti ujian pggal dua, aq yg pegang title tu"
"ne'ah, jom kita sama2 msuk USIM"
hmmm....semua tu hanya tinggal kenangan saje, dia Hasrul Naim sudah pon tinggalkn aq & kawan lain kembali kpd Pencipta sekalian makhluk..(al-fatihah)

ceritaku hari ni kerana aq amat rindukan dia...akhrnya aq sudh pon b'jaya jejakkan kaki ke USIM ni naim..dan ini lah yg buatkan aq mkin rindu pd kau..
 
setiap kali aq b'jaln keseorgan di USIM ni, aq slalu t'ingt kn dy..aq bygkan kalo naim ad kt sini dengan aq, mesti kami sering bersama ke mana2,,,discussion b'sama...lepak sama2 mcm di kelas dulu..tp aq sedr, tu sume hanya khayalan semata-mata kerana dia sudah lama hilang dr dunia ni.,.aq terlalu rindukn dia..adakala sehingga aq menangis memikirkan dia...
aku rindukan sahabat aku ni,.,
aku rindukan kawan aku ni,.,
aku rindukan teman bicara aku ni,.,
aku rindukan orang yg jd tmpt rjukan soaln aku,.,
aku rindukan naim,.,
aku rindukan kau, sahabat ku,.,
teramat rindu,.,
sehingga menitis air mata ini,.,
USIM bkn salah 1 tmpat yg kita pernah pergi, jejakkan kaki bersama-sama pun tak pernah, tp aku berjalan di sini seolah kita pernah sama-sama berada di sini...persoalannya, mengapa aku terlalu rindukan kau setiap masa ketika disini berbanding bila aku berada di sekolah? setiap hari aku sebut nama kau.,.

naim, moga kau ditempatkan di kalangan orang2 beriman, AMINNN..

*NOTA : ummi ayah, neah sntiasa ingt ummi ayah dlm doa..

Tiada ulasan: