Selasa, 23 April 2013

!!!!!!!!!!!!!!!!!!KERJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 
badan da mula sakit2...banyak sangat kerja nak kena buat...tensyen pon ada juga...rasa macam nk jer aq kasi lori jalan atas badan aku ntok urut...punye la sakit ni...apa punya teruk la muqadimah aq ni...x serupa anak dara betul...sah2 memg xdpt nk kahwin ngn Izzue Islam ni...hehehe
sebenarnya dari tadi aku dok layan twitter n facebo0k...ni turn blog pula...lama rasanya x update blog... walaupon bukannya ada pembaca setia pun, aku tetap gak nk update...pe de hal??? ni aku pnye blog...lantak aku la bila2 nk update...hahahaha...eh,,,salah2...kah kah kah kah kah kah kah..... bile kah kah kah ni rasenye lagi lawak lak....

sebenarnya hari ni aku ada viva...bukan kereta la...viva yang aku maksudkan, pembentangan kerja kursus aku...minggu lepas syariah...hari ni sejarah...esok, Am pula...letih kepala, n seluruh badan aku ni...sebenarnya, ada la juga cerita lucu hari ni dalam penat2 aku hari ni...nak taw pasal pe??? 
                                                        EMMA MAIMBONG
nak taw citernye x???
cternya b'mula dari aku...
masa ni kat dewan, kami tengah menunggu giliran untuk pembentngan sejarah...

Que : Nurul, Nelissa Senrose tu adik beradik ngn pelakon cter setia hujung nyawa ke?
Nurul : mana ada...Nilidia senrose ad la...ngan Uqasha senrose dalam cter sebenarnya saya isteri 
dia.
Que : dia ad adik beradik lain ker? aq ada tgk kt fb, ad nme Nelissa Senrose, mcm bru kahwin jer...
Nurul : xad la...tak caya, tanya dorg...Ramlah, pelakon dalam citer sebenarnya saya isteri dia, pe?
Ramlah : pelakon utama ea? Emma Maimbong tu ea???
kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah........
aku ngn Nurul punya la gelak sakan kat situ sampai mengalir air mata darah....(poyo jer lebih)
da berhenti, 
tiba 
tiba
tiba
tiba........
Nurul gelak lagi, aq pon, terhambur habis gelak time tu...seriously (sorylah kalau slah eja ea),aq bru nk cover cute kt situ coz ad boys kt situ, da xdpt...hancurz harapan nak berlaki kan budak agama...
tp, memg x bley bhnti gelak...nk tw sbb per???
kat otak aq, aq bayangkan wajah emma MAimbong tu org tua...jauh b'banding ngn pelakon yg kterorg borakkan...Nurul lak aq x pasti...gelak habis2 kat situ....

cternya patot panjg lg, tapi aq x ingt, ni pon skadar ringkasan jer,,,(ceh, bajet seh, ngalahkan blajr Bm je lg, dlu t'kial2 ko blajr, skrg da x blajr, bkn men expert lg)
setakat ni jela cter aku...selamat malam.............................

ADIOSA!!!!!!

Tiada ulasan: